Zpracovávání nabídek, objednávek a další administrativní podpora
Sledování stavu zakázek a zajišťování jejich plynulého průběhu
Komunikace s interními týmy i dodavateli
Vyřizování dotazů a požadavků zákazníků
Reporting
JAKÉ ZNALOSTI
A DOVEDNOSTI
BYSTE MĚLI MÍT
Minimálně SŠ vzdělání (obchodní, ekonomický nebo technický směr výhodou) Zkušenost na podobné pozici vítána, ale není podmínkou Dobré organizační schopnosti, smysl pro detail a samostatnost Příjemné vystupování a schopnost efektivně komunikovat Znalost práce na PC (MS Office, ERP systémy) Znalost cizího jazyka (např. angličtina nebo němčina, polština výhodou)
BENEFITY
Osobní ohodnocení až do výše 10 % základní mzdy Pravidelná valorizace mzdy Roční odměna dle splnění ekonomického ukazatele Příspěvek na dojíždění Odměna za doporučení nového zaměstnance 15.000 Kč Po prvním roce příspěvek na penzijní nebo životní pojištění Odměna při zaměstnaneckém výročí Příspěvek při narození dítěte 10.000 Kč Příspěvek při uzavření prvního sňatku 5.000 Kč Dovolená 5 týdnů Dotované závodní stravování
VÝHODOU PRO VÁS BUDE
POKUD
Máte zkušenost na obdobné pozici Se domluvíte polsky